Verzenden en retourneren

Wanneer je iets hebt besteld wil je natuurlijk wel weten waar je aan toe bent. Daarom hebben we de informatie rondom het verzend- en retourproces even voor je onder elkaar gezet.

Levering

Je kunt bij ons natuurlijk een warmtepomp bestellen, maar ook andere producten zoals kleine boilers. Het leverproces voor deze producten is verschillend.

Levering warmtepompen

Wanneer je een warmtepomp bij ons bestelt, ligt het leverproces aan of je er wel of geen montage bij hebt gekozen. Wanneer er wel montage bij zit, neemt de monteur binnen 2 werkdagen contact met je op om een afspraak te maken. De warmtepomp en materialen worden dan óf via de groothandel naar je opgestuurd óf de monteur neemt ze mee. In het tweede geval hoef je dus niet een extra moment thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Zit er geen montage bij jouw bestelling? Dan houden wij jou op basis van de voorraad op de hoogte op welke dag jouw warmtepomp wordt bezorgd.

Levering andere producten

Heb je een bestelling geplaatst waar geen warmtepomp en geen montage bij zit? Dan zijn er twee scenario’s. Heb je de bestelling vóór 13:00 uur geplaatst? Dan ontvang je jouw bestelling de volgende werkdag, mits het product in kwestie op voorraad is. Heb je de bestelling ná 13:00 geplaatst? Dan ontvang je jouw bestelling niet de volgende werkdag, maar die daarna. Uiteraard alleen als het product op voorraad is. Houd voor de juiste informatie altijd de mail in de gaten.

Gratis verzending + track & trace

Door heel Nederland en België verzenden wij gratis. Dit doen wij via PostNL, DPD en Packs. Zodra jouw bestelling de deur uit gaat, ontvang je een track & trace code per mail. Hiermee kun je jouw bestelling in de gaten houden. Ben je niet thuis tijdens het bezorgmoment? Dan wordt jouw pakket bij de buren of een PostNL-punt afgeleverd.

Retourneren

Het retourproces verschilt per grootte van het product. Zo kunnen kleine producten retour worden gestuurd. Grote producten daarentegen worden opgehaald door de leverancier. In beide gevallen dient het product nog in nieuwstaat te zijn en dient de originele verpakking nog aanwezig te zijn. Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je een retour aanvragen. Dit doe je via de klantenservice door te mailen of bellen. Daar laten wij jou weten wat de vervolgstappen zijn.

Uitzonderingen verzenden en retourneren

  • Wanneer een product op dat moment niet voorradig is, kan het product later bezorgd worden.
  • Verzegelde producten waarbij de verzegeling is verbroken kunne niet geretourneerd worden.
  • Producten die tijdens het uitpakken beschadigd of defect zijn geraakt kunnen niet retour.
  • Als de originele verpakking ontbreekt of hier is iets op geschreven, kan het product niet geretourneerd worden.

Heb je nog vragen over het verzend- en/of retourproces? Twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We beantwoorden met veel plezier al jouw vragen. Je kunt contact opnemen via de chat, mail of telefoon!